Varukorg2018-11-28T15:00:42+00:00

BESTÄLLNING

Order inkomna till StarMobility före kl 11:30, leveras normalt samma dag (gäller lagervaror).
Direktleveranser levereras normalt inom 3-dagar.
Godset transporteras med DHL.

Så fort din beställning har skickats får du en leveransbekräftelse skickad till din e-postadress.

KÖPVILLKOR

BETALNING

Betalningsvillkor:
Betalning skall vara StarMobility tillhanda senast 30 dagar efter fakturadatum, därefter
debiteras dröjsmålsränta.

KÖPVILLKOR

LEVERANS

Leveranstid för standardleverans är 3-5 arbetsdagar, räknat från dagen efter du la din beställning.

Du kan spåra ditt paket här genom att söka på ditt kollinummer.

LEVERANS OCH FRAKTVILLKOR
KÖPVILLKOR

REKLAMATION & RETUR

Varje anmärkning mot en leverans skall vara skickad till oss senast 10 kalenderdagar efter mottagandet av godset.

Vid leveransanmärkning gäller minimivärdesgräns på 200 kr i inköpsvärde per leveransanmärkning.

Vid beställarfel tillkommer 20% returavdrag av varuvärdet, dock minst 100 kr. Om StarMobility orsakar anmärkningen tillämpas ingen minimivärdesgräns.

Vid uteblivna leveranser och förseningar, kontakta StarMobilitys order/support på telefon

031 – 57 22 90.

Om godset vid ankomst är skadat eller om levererat antal kollin EJ stämmer överens med fraktsedeln, skall felaktighet anmälas till transportören snarast, dock senast inom 24 timmar från mottagandet av gods, om möjligt direkt på fraktsedeln innan sändningen kvitteras. Skadat gods kan med fördel fotograferas för enklare utredning. Transportören är ansvarig för godset från det att det lämnar StarMobility tills det levereras hos Er som kund.

Vid godsskada utan synlig skada på ytteremballage görs en sedvanlig leveransanmärkning.

Returer mottages ej, som inte i förväg är godkända av StarMobility.

Rutin för retur av gods:

  1. Leveransanmärkningsformulär ifylles och skickas till StarMobility via vår webbplats www.starmobility.se
  2. Inget gods skall skickas in vid detta tillfälle.
  3. Efter godkännande från oss skickas ett returtillstånd till Kunden via e-mail eller post.
  4. Returtillståndet skall användas som adresslapp till vår returavdelning. Bifoga en kopia på leveransanmärkningen tillsammans med godset.

Godkänd retur skall skickas in senast 30 dagar efter erhållet returtillstånd.

Varor som returnerats till StarMobility utan begärda uppgifter, kommer att returneras utan åtgärd inom 10 dagar. Frakten för returnerade varor betalas av kunden.

Innan gods skickas, skall serviceavdelningen kontaktas på tel. 031 – 57 22 90.

Försändelsen skall alltid vara försedd med uppgifter om felets art och vid garantianspråk skall garantin styrkas med garantisedel, kvitto eller fakturakopia. Ange även kontaktperson och telefonnummer. Vid garantireparationer står StarMobility för samtliga fraktkostnader, vid övriga reparationer står kunden för fraktkostnaden.

Ovanstående regler skall följas för att StarMobility på ett smidigt sätt skall kunna behandla leveransanmärkningen.

KÖPVILLKOR
Har du frågor kan du nå oss via formuläret nedan eller på telefonnummer 031 – 57 22 90.

Din varukorg är tom

Gå tillbaka till butiken